czwartek, 24 marca 2011

Pomysł na...

 Dzisiaj w szkole było nawet spoko. Cieszyłyśmy się z Moniką, bo moja mama poinformowała mnie przez telefon o pewnej rzeczy. Jak dobrze, że Anka mnie uprzedziła. No, ale z jednej strony obiecywałam to dziewczynom i trochę głupio wyszło :(                                                     PRZEPRASZAM ! :*
 Na polskim wpadła 4 z testu (1 punkt do piątki :|) Aa.. no i była kartkówka z geografii i chyba mi dobrze poszła, ale znając życie dostane 3 albo 4. I ten śmiech pani                          od warsztatów -_- 
 Na jutro mam tyle do nauki i tyle do zrobienia, że chyba się nie wyrobię- prasówka z Wosu, konkurs o Marii Składowskiej- Curie, 20 zadań z matmy, no i jeszcze religii trzeba by się było pouczyć bo to nigdy nie wiadomo co księdzu Karolowi odbije, więc zaraz zabieram się do pracy.
 Po południu byłam strasznie głodna i wpadłam na pomysł zrobienia: Pomysł na zapiekankę z serem. Trochę ją ulepszyłam, bo dodałam koperku, natki pietruszki, więcej śmietany i sera. Osobiście bardzo mi smakowała. 



Buźka ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz