wtorek, 29 marca 2011

Spaghetti

Hejka! Wstawiam notkę tak późno, gdyż mój najukochańszy braciszek popsuł routera i dopiero teraz go naprawił. Dzisiaj wróciłam wcześniej ze szkoły, więc zrobiłam spaghetti (ze strony: www.meakelifeeasier.pl). Nie wyszło mi tak estetycznie, jak na zdjęciu poniżej, ale było przepyszne. 
Dzisiaj była kartkówka z fizyki i poszła mi chyba dobrze, ale wolę nie zapeszać, żebym znów 2 nie dostała. A jutro będzie pytać z lektur, które przerobiliśmy w gimnazjum (porąbało ją !). Niby przeczytałam wszystkie streszczenia, ale wszystko mi się pomieszało i muszę jeszcze raz czytać 30 stron opracowania. 

Papa :*

2 komentarze:

  1. Heh, niedawno też byłam przekonana, że dostanę z fizy minimum 4, a co się okazało?

    Dostałam 1,5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. `♥ chciałam zachęcić cię do odwiedzenia mojego bloga i poznania mojego życia.
    miałabym do cb małą prośbę, mogłabyś dodać się do obs. na blogu idealna kobieta i napisać w komentarzu, ze ja cie do tego namówiłam?. dzisiaj jest ostatni dzień konkursu, w którym biorę udział i chciałabym wygrać. w przyszłości bd mogła odwdzięczyć się tym samym. przepraszam za spam i dziękuje z góry ;**
    official blog poppy

    OdpowiedzUsuń