czwartek, 21 kwietnia 2011

Postanowienie

Czeeeść ! Właśnie wstałam no i od razu pomyślałam o moim blogu. Chwilę się zastanawiałam i już wiem :) Od dzisiaj wstawiam co najmniej dwie notki. Mój blog miał być formą zabawy, ale już po paru dniach się w to wkręciłam i bardzo mi się podoba blogowanie. Myślałam żeby coś zmienić w moim blogu, ale jak na razie nie mam żadnego fajnego pomysłu. Może wy coś zaproponujecie ?;>
 Teraz idę szybko zjeść śniadanko i wziąć leki, a potem biorę się za sprzątanie mojego jakże "czystego" pokoju ^^

2 komentarze:

  1. Dodawaj tylko czesciej fotki i bd super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dlaczego wszystkim najbardziej podoba się pierwsza bluzka?? hm.
    na zaproszenie oczywiście odpowiadam ;)

    nie musisz dodawać codziennie notek. to oczywiście zależy od Twojego czasu i weny twórczej ;)
    a jak długo prowadzisz bloga?? nie koniecznie tego.

    zmiana? hmm... nie wiem. częściej notki związane z modą może..

    OdpowiedzUsuń