wtorek, 12 kwietnia 2011

Załamka

Hej :( Dzisiaj się normalnie załamałam ! Jak dorwę tych co pisali te testy to im nogi z dupy powyrywam. PRZYSIĘGAM ! Zasrani patrioci. Jutro matma i już się boję co oni tam napisali. Okaże się jutro.
Wczoraj nie zdążyłam wam pokazać moich nowych odżywek, które kupiła mi mama w rossmanie. Ze względu na moje kręcone włosy nie mogę używać zwykłych odżywek. 
Kupiła też Julci plastikowe bransoletki. Zabrałam je, gdyż już dawno planowałam je sobie zamówić na allegro, ale nie mogłam się do tego zebrać. Świetnie wyglądają na ręku pomimo swojego dziecinnego wyglądu. Co o nich sądzicie ?

Lecę się trochę pouczyć na jutrzejszą matmę : |

2 komentarze:

  1. Wiem, słyszałam, było bardzo dużo historii ;)
    No to nie pozostaje mi nic innego jak życzyć powodzenia na następnych egzaminach ;)

    OdpowiedzUsuń