czwartek, 26 maja 2011

Przed wycieczką

Hej :) Wróciłam po krótkiej przerwie. Nie pisałam nic, bo nic fajnego się nie działo. Zwykły tok dnia. Szkoła- dom- szkoła... 
We wtorek jadę na wycieczkę i dzisiaj wybrałam się na zakupy. Niestety w naszym mieście nic nie można kupić, bo albo nie ma rozmiarów, albo wszystko jest wieśniackie (jak to mówi Anka). Mam nadzieję, że w Zakopanym sobie coś kupię już na wycieczkę. Jeszcze poluję na strój kąpielowy i parę innych rzeczy, ale to już w poniedziałek w galerii :)

5 komentarzy:

  1. Fajne zakupy. Szczególnie podobają mi się te spodenki z Croppa. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Super spodenki z House'a :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki ;**

    Spóźnionego najlepszego :)
    a co? Pytanie z tych przedmiotów? Jakieś sprawdziany?

    Super sandały, zestaw shirtów i ostatnie spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń