piątek, 18 marca 2011

Jakie tarło..

Cześć !
O 17.30 wróciłam ze szkoły. Dostałam jakiegoś odpału i zaczęłam się śmieć z niczego xD Oczywiście było kazanie dla Konrada, za to jakiej siary mi narobił w szkole. Na projekcie było rycie z ,,Dody", sera szwajcarskiego i z tego jak P. Bożenka mnie nie słyszała, gdy ja się darłam na cały głos (Wtajemniczeni wiedzą o co chodzi :D). Dostałam 5 z kartkówki, z dwu stronnej lektury. Napiszę pewnie w niedzielę, bo jutro nie dam rady (angielski, zakupy, kościół, imieniny wuja, a w niedzielę od rana Wrocław). Może wieczorem w niedziele wstawię zdjęcia tego co sobie kupiłam. :) A to kurtki, które znalazłam. Chcę sobie kupić coś podobnego, ale nie wiem czy znajdę  i czy będzie mi się podobać tak jak na zdjęciu. 






















Narka ! :*

2 komentarze: