piątek, 6 maja 2011

Brak czasu

Czeeść :) Dzisiaj kompletnie nie mam czasu, bo muszę się zajmować Julką, gdyż moją mama była dzisiaj na wprawieniu implantu zęba i strasznie ją boli. Pomijając to, że miała znieczulenie i to, że nic nie czuła to bała się o to żeby jej torbiel w przysadce nie pękł, bo robił jej jakimś młotkiem i wyrywał jedynkę. Po południu jeszcze robiłam roladę ze szpinakiem, serkiem almette i łososiem. Nie wiem jak wyjdzie, ale podobno jest przepyszne. Jutro się okaże. 
Przed chwilą rozmawiałam z ziomkami na skype. Naśmiewanie się z mojego zapłonu i mój tata udawający osła  do mikrofonu- coś wspaniałego !


Dobranoc.

13 komentarzy:

  1. `. z Siostrą ta foteczka ? :) Słodka .:* Pozdrów mamę . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękny ale nie na plażę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tu ;3
    zapraszam do mnie, jeśli uznasz, ze mój blog jest warty obserwowania, dodaj się ;3
    pozdrawiam, poppy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuje bardzo!mam nadzieję,że nie będziesz żałować:)

    Pozdrawiam
    Mademoiselle Poisson

    OdpowiedzUsuń
  5. pod jaką nazwą mnie obserwujesz ?.

    OdpowiedzUsuń
  6. aha, a obs. prywatnie czy publicznie ?.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha no twója tata pobił wszystko :*

    OdpowiedzUsuń
  8. pozytywnie.
    wpadnij mam nowy post.
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń